سرامیک کف حیاط پرسپولیس با تخفیف 70 درصدی به فروش گذاشته شد

سرامیک کف حیاط پرسپولیس طرح‌ها و قالب‌های متنوعی را برای هر سبک و هدفی ارائه می‌دهند. به علاوه، اینها را می توان سفارشی کرد و در تغییرات بی پایان ترکیب کرد.

سریع کاشی ها با چیدمان آسان و قابلیت نصب بر روی مصالح قبلی، سرعت هر گونه بازسازی را تسریع می کنند. کف سرامیکی به راحتی نصب می شود و با فضا سازگار است.

مقاوم. سرامیک تغییر شکل نمی دهد یا لمینیت نمی شود، رنگ خود را با گذشت زمان تغییر نمی دهد، یخ نمی زند و در برابر تهاجمی ترین عوامل شیمیایی مقاومت می کند. پوشش های ضد لغزش آن ایمنی فضاها را تقویت می کند.

سرامیک

در صورت آتش سوزی، کاشی و سرامیک مواد مضری را نه برای انسان و نه برای محیط زیست آزاد نمی کند، زیرا نمی سوزد.

پایدار. کف سرامیکی کاربردی و پایدار است و به راحتی می توان آن را در مغازه ها، رستوران ها، ادارات و در هر نوع محل، خارج از منزل یا مکان های پرتردد نصب کرد.

ما قطعات باکیفیت ساخته شده از سرامیک فنی را توسعه، تولید و پردازش می کنیم. Sembach که بیش از 100 سال پیش تأسیس شد، یک شرکت خانوادگی پایدار و یک رهبر نوآورانه بازار بین المللی در زمینه سرامیک فنی است.

خواص مفید سرامیک فنی را می توان در بسیاری از زمینه ها و صنایع کاربردی مانند صنعت خودروسازی ، مهندسی مکانیک و کارخانه ، فناوری انرژی ، فناوری اندازه گیری و کنترل و بخش لوازم خانگی مشاهده کرد.

سرامیک فنی در صنعت ماشین آلات نساجی و به عنوان اشیاء تزئینی نتایج بسیار خوبی از خود نشان داده است. مانند بسیاری از زمینه های تکنولوژیکی، تقاضا برای سرامیک های فنی برای قطعاتی که تا حد امکان کوچک هستند و اغلب ساختار پیچیده ای دارند رو به افزایش است.

فرآیند جدید قالب گیری تزریق میکرو ما که برای کاربرد در فناوری تجهیزات پزشکی طراحی شده است، به ویژه در اینجا مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.