استفاده از گلدان پلاستیکی دست دوم درکشورهای عضو شینگن ممنوع شد

علاوه بر این، محصولات پلاستیکی و پلاستیکی به راحتی تمیز می شوند، چنین سطوحی را می توان به سرعت از شر آلودگی خلاص کرد.

علیرغم اینکه این گلدان پلاستیکی دست دوم از نظر تنوع شکل، سایه و اندازه نیز متفاوت هستند، ساختار متخلخلی مانند خاک رس ندارند. بنابراین رطوبت موجود در آنها نمی تواند تبخیر شود و نمی توان اکسیژن را به ریشه گیاهان رساند.

علاوه بر این، این محصولات به مرور زمان محو می شوند و از آسیب مکانیکی می ترسند. انواع شیشه ای امروزه از توزیع انبوهی مانند محصولات پلاستیکی برخوردار نیستند.

اما شیشه از نظر بصری هر فضای داخلی را زیبا می کند. از چنین گلدان هایی برای کاشت گیاهان استفاده می شود که ریشه های آنها در روند فتوسنتز شرکت می کنند.

گلدان
گلدان های فلزی بیشتر در طراحی داخلی نادر هستند تا برجسته. اینها نوعی گلدان اقتصادی هستند. این محصولات دارای معایب زیادی هستند.

آنها به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض رطوبت، اجازه عبور هوا را نمی دهند، رطوبت را حفظ می کنند و در حین کار زنگ می زند. علاوه بر این، محصولات فلزی برای قرار گرفتن در یک طراحی خاص مشکل ساز هستند.
گلدان های ذغال سنگ نارس ذخیره موقت گیاه هستند. آنها عمدتا برای رشد نهال خریداری می شوند. محصولات چوبی را نیز نمی توان با دوام نامید زیرا درخت با تماس مداوم با آب غیرقابل استفاده می شود.
محصولات بتنی با دست ایجاد می شوند. چنین گلدان هایی اغلب با اندازه های بزرگ متمایز می شوند و برای طراحی منظره مناسب تر هستند.

گاهی چنین محصولاتی تزئینات ایوان و تالار خانه ها را تزیین می کند. شکل یک گلدان گل می تواند متفاوت باشد، که نه تنها با تصمیم سبک و اتصال به یک طرح خاص توضیح داده می شود. علاوه بر این عوامل، باید ویژگی های سیستم ریشه را نیز در نظر گرفت.

ریشه ها می توانند دراز، عمیق در خاک باشند (مثلاً مانند کاکتوس یا درخت خرما) یا فیبری که در نزدیکی سطح زمین قرار دارند (مانند گل شمعدانی یا گل داودی). همچنین آنها منشعب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.