آجر گری دست دوم موجب فروریختن معدن شد

وقتی کسی به دیوار آجر گری دست دوم فکر می‌کند، تمایل دارد سطح عمودی صافی را تصور کند که از آجر ساخته شده است، اما بسته به طرح یا زمین، می‌تواند خیلی بیشتر باشد!

آجرها به مراتب بیشتر از اشکال استاندارد هستند! تصور کنید اگر تمام ساختمان ها از آجرهای استاندارد ساخته شده باشند، معماری چقدر یکنواخت خواهد بود.

وقتی مردم به داشتن یک پاسیو جدید فکر می‌کنند، با مجموعه‌ای گیج‌کننده از سنگ‌فرش‌ها برای انتخاب روبرو می‌شوند. بسیاری از اسلب‌های فروش در مرکز محلی DIY عالی به نظر می‌رسند، اما آیا واقعاً از پس این کار برمی‌آیند؟

آجر

اگر در حال ساختن یک ملک جدید یا حتی بازسازی یک ملک قدیمی هستید، ممکن است به فکر استفاده از آجرهای احیا شده باشید.

این فقط آجر نیست که محصولات ET Clay به آن معروف هستند، ما طیف وسیعی از سنگ‌های ریخته‌گری شده داریم و واقعاً به روشی که می‌دانستیم همیشه این کار را انجام می‌دهد، در حال رشد است!

سنگ ریخته گری اغلب با نام های مختلفی مانند سنگ بازسازی شده، سنگ بازسازی شده، سنگ مصنوعی، سنگ مصنوعی، سنگ ساخته شده و سنگ هنری یا هنری شناخته می شود.

به نظر می‌رسد دو نام محبوبی که عموم مردم برای خرید این محصول استفاده می‌کنند، سنگ بازسازی شده و سنگ بازسازی‌شده است، اما اصطلاح صنعتی برای آن «سنگ ریخته‌شده» باقی می‌ماند.

بدون شک آجر یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی شناخته شده است. قدمت آنها به 7000 سال قبل از میلاد برمی گردد، جایی که برای اولین بار در جنوب ترکیه و اطراف شهر جریکو یافت شدند.

آجرهای اول آفتاب خشک شده و از گل ساخته شده اند. مشخص شد که آجرهای پخته شده در برابر شرایط آب و هوایی سخت‌تر مقاوم‌تر هستند و همین امر آنها را به آجری بسیار مطمئن‌تر تبدیل می‌کند تا در ساخت ساختمان‌های دائمی مورد استفاده قرار گیرد، جایی که آجر گلی کافی نبوده است.

آجرهای پخته شده برای جذب گرمای تولید شده در طول روز و آزاد کردن آن در شب بسیار مفید بودند. اگر یک چیز وجود داشته باشد که ما واقعاً در مورد محصولات ET Clay می دانیم، آن آجر است!

ما به معنای واقعی کلمه هزاران آجر را در هر اندازه، شکل، رنگ و بافت قابل تصوری ذخیره می کنیم. انتخاب آجر مناسب برای پروژه ساختمانی شما زمانی که با چنین مجموعه عظیمی از آجرها روبرو می شوید می تواند بسیار دلهره آور باشد اما به همین دلیل است که ما همیشه کارکنانی دوستانه و با تجربه داریم که به شما کمک می کنند این روند به خوبی پیش برود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.