استفاده از سرامیک پرسلانی ایتالیایی موجب استحام خانه ها می شود

اگر نیاز به استفاده از سرامیک پرسلانی ایتالیایی در مکان هایی دارید که رطوبت زیادی ندارند، سرامیک های ارزان قیمت و با قیمت متوسط ​​مناسب شما هستند.

اما برای مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی با رطوبت بالا بهتر است از سرامیک های گران قیمت مانند چینی که مقاومت بالایی دارد و جذب رطوبت پایینی دارد استفاده کنید.

برای کف‌هایی با دکوراسیون مدرن و مد روز، سرامیک سفید یک انتخاب عالی است. جایی که اغلب از سرامیک های سفید استفاده می شود، دیوار بین کابینت ها است.

سرامیک

سرامیک های سفید براق از بهترین انواع سرامیک هایی هستند که به راحتی تمیز می شوند. رنگ سفید نیز رنگی روشن، شاد و راحت است و چون استفاده از آن یکنواختی و هماهنگی ایجاد می کند، بهتر است از رنگ های دیگری مانند سرامیک سفید طلایی، سرامیک سفید راه راه یا سرامیک سفید نقره ای استفاده کنید.

رنگ نیلی اغلب در دکوراسیون استفاده نمی شود. هنگام انتخاب سرامیک های رنگ تیره، اکثر مردم رنگ مشکی را انتخاب می کنند. مشکی رنگی شیک و کلاسیک است که با بسیاری از سبک ها ست می شود اما برای برخی افراد ممکن است خیلی تیره به نظر برسد.

در این صورت ممکن است آبی زیتونی جایگزین مناسبی در نظر گرفته شود. این آبی تیره است اما سیاه نیست. همه چیز در این رنگ کافی است تا بدون غمگین یا تیره به نظر به دکور شما جذابیت خاصی بدهد.

سرامیک های آبی استرس و اضطراب را از بین می برد و فضا را راحت تر می کند. استفاده از سرامیک های آبی در سایه های ملایم و روشن آنها برای فضاهای آرامش بخشی مانند اتاق خواب مناسب است. ترکیبی از سرامیک آبی و سفید یا آبی و قهوه ای ترکیب کلاسیک زیبایی را ایجاد می کند.

سرامیک های آبی مناسب ترین و بهترین رنگ برای حمام هستند. معمولاً بهتر است از ترکیب رنگ‌های آبی برای سرویس‌های بهداشتی استفاده کنید، رنگ‌هایی مانند آبی آکواریومی، آبی فیروزه‌ای یا آبی فیروزه‌ای، زیرا فضا را وسیع‌تر می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.