کلاسور چهار حلقه موجب تصادف پراید و زانتیا در جاده شد

یک کلاسور چهار حلقه برای صفحه ای باز است که برای ردیابی آمارهای مختلف سلامت استفاده می شود.  جعبه‌هایی برای هر روز و هر آمار، و یک گزارش غذا با ورودی‌های هر روز از ماه وجود دارد.

تصاویر را از مجلات جدا کنید، تصاویر خود را بچسبانید و اجازه دهید بدون محدودیت رویاپردازی کنید. نمی دانید این پروژه سرگرم کننده را از کجا شروع کنید؟ این تمرین را برای صفحه یک امتحان کنید!

اگر شما هر نوع بیماری پزشکی یا روانی دارید، نگه داشتن گزارش سلامت ممکن است مورد علاقه جدید شما باشد. شما می توانید تمام علائم، محرک ها، داروها و هر اطلاعات دیگری را که به وضعیت شما مرتبط است ردیابی کنید.

به این ترتیب می توانید الگوهای فراگیر را ببینید و وضعیت خود را بهتر مدیریت کنید! و یک امتیاز اضافی این است که می توانید گزارش سلامت خود را با پزشک خود در میان بگذارید و گفتگوی بهتری در مورد گام های رو به جلو داشته باشید.

کلاسور

کلاسور از رنگ های مختلفی برای علامت گذاری ورودی های مختلف استفاده می کند. سلامتی بخش فوق العاده مهمی از زندگی است پس یک دفترچه خالی را به علت اختصاص دهید! گزارشی از هر چیزی که می خورید، مقدار آبی که می نوشید، نگه دارید و حتی یک لیست خواربار دائمی بنویسید تا با خود به فروشگاه ببرید.

اگر به کالری شماری علاقه دارید، این اطلاعات را در کلاسور مربوط به اطلاعات غذایی خود نیز نگه دارید. این بهترین راه برای تماشای آنچه می خورید است!

یک مجله باغبانی برای افرادی که شست سبز دارند فوق العاده است. فهرست دقیقی از گیاهان آپارتمانی، گیاهان پاسیو یا گیاهان باغچه غذایی خود را نگه دارید.

یک برنامه زمانی ایجاد کنید تا دقیقا بدانید هیولای شما چه زمانی آبیاری شده است یا چه زمانی رشته مروارید شما بارور شده است. اگر می خواهید نوزادان سبز رنگ خود را سالم و شاد نگه دارید، یک مجله باغبانی یک انتخاب عالی است.