کشف سنگ جیوه از دل غار حرا

در خونین‌ترین حادثه، در سال 2013، شش نفر در نزدیکی هراره، پایتخت زیمبابوه، بر اثر انفجار در خانه یک شفا دهنده ایمانی کشته شدند یکی از قربانیان یک نوزاد بود.

دیب با پلیس صحبت کرد و گفت: “آنها کاملا متقاعد شده بودند که این یک مین تانک است که برای جیوه قرمز جدا شده است” برای استخراج جیوه قرمز از یک میدان مین و تعیین قیمت آمپول جیوه قرمز باید اطلاعات کافی داشته باشید

دیب گفت: جدیدترین مرگی که Halo Trust در مورد آن تحقیق کرد در 1 نوامبر اتفاق افتاد، زمانی که یک مرد 22 ساله به نام Godknows Katchekwama در حین تلاش برای از بین بردن و حذف جیوه قرمز از یک R2M2، یک مین ضد نفر در آفریقای جنوبی، کشته شد.

مرگ او ارتباط مستقیمی حکم خرید و فروش جیوه قرمز در آن کشور دارد!

انفجار خارج از حراره، مایکل پی مور، که وب‌سایت مین در آفریقا را مدیریت می‌کند، وادار کرد تا سایت دومی به نام «کمپین علیه عطارد سرخ» را راه‌اندازی کند که حقه‌ها را مستند می‌کند و از مردم می‌خواهد آنها را باور نکنند.

مور گفت که سعی کرده است نحوه جهش این میم از ماشین های خیاطی به وسایل انفجاری را ردیابی کند اما نتوانست آن را بفهمد او گفت که کمپین های آموزشی عمومی مورد نیاز بود، زیرا «این یک افسانه فراگیر است که به این زودی ها از بین نمی رود و مردم در حال مرگ هستند.»

ابوعمر گفت که تمساح به مدت بیش از یک سال در مورد سنگ جیوه قرمز پرس و جو می کرد و برای نتایج تلاش می کرد. او برای آخرین بار در ژوئن 2015 از طریق واتس اپ تماس گرفت.

در آن زمان، کردها در حال حمله به دولت اسلامی در تل ابیض بودند و فرمانده همچنین به دنبال آنچه “پنل های حرارتی” نامید برای فریب دادن سیستم های هدایت تسلیحاتی در هواپیماهای جنگی آمریکایی بود.

می توان برای ساخت سنگی که در آینه دیده نمی شود به مطالعه مقاله بپردازید.

اما تا نوامبر سال جاری، ابوعمر همچنان دستش خالی بود در آن زمان تل ابیض به دست کردها افتاده بود و کروکودیل ساکت شده بود و فعلاً این تلاش بدون حامی باقی مانده بود.

 

  • منابع:
    1. The Doomsday Scam
  • تبلیغات: 
    1. موش که با خوردن اسید بزرگ شده
    2. گل های رز از نظر فنی خوراکی هستند
    3. استفاده از روغن بادام برای موهای شما مزایایی برای ظاهر مو و سلامت مو دارد.
    4. مصرف ترکیبی آلوئه ورا و فوروزماید ممکن است خطر کاهش پتاسیم را افزایش دهد