کاشی استخری مرجان موجب کاهش قیمت دلار آمریکا شد

کاشی استخری مرجان  کوچکتر می توانند گران باشند اما بسیاری از صاحبان استخر احساس می کنند که اثر چشمگیر آن کاملاً ارزش قیمت را دارد. در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین اندازه های کاشی استخر ملی (NPT) آورده شده است.

این گزینه محبوب، بزرگ‌ترین اندازه‌ی «استاندارد» کاشی استخر است. همچنین یکی از رایج‌ترین اندازه‌ها برای کاشی استخر است و می‌توانید آن را در طیف وسیعی از مواد از جمله سرامیک، سنگ و چینی پیدا کنید.

در اینجا چند دلیل خوب برای در نظر گرفتن بزرگ کردن کاشی استخر آورده شده است. سطح بزرگتر به این معنی است که فضای بیشتری برای الگوهای سرگرم کننده، بافت های جالب و طرح های پیچیده وجود دارد.
وقتی کاشی‌های بزرگ‌تر را انتخاب می‌کنید، نیازی به خرید آن‌ها ندارید  بنابراین می‌توانید بودجه کاشی استخر خود را بیشتر افزایش دهید. به اطلاعاتی نیاز دارید؟

کاشی

این اندازه کمی کوچک‌تر نیز یک انتخاب عالی است و شما همچنان رنگ‌ها، مواد و الگوهای فوق‌العاده‌ای را برای مطابقت با هر زیبایی‌شناسی طراحی پیدا خواهید کرد.

کاشی استخر 3 اینچ در 3 اینچ را در نظر می گیرید؟ این گزینه های شگفت انگیز را بررسی کنید. اگر به دنبال یک گزینه خوب و مناسب برای کیف پول هستید، با کاشی استخر 2 اینچ در 2 اینچ از سرامیک یا چینی بادوام و مقرون به صرفه نمی توانید اشتباه کنید.

چیزهای کلاسیک را با یک رنگ ثابت نگه دارید یا با بافت ها یا رنگ های کمانی رنگ به آن علاقه اضافه کنید. در مورد کاشی استخر 2 اینچ در 2 اینچ کنجکاو هستید؟ در اینجا چند ایده عالی وجود دارد.
کاشی موزاییک ریز برای اضافه کردن حس درام به استخر شما عالی است و طیف گسترده ای از رنگ ها را برای انتخاب پیدا خواهید کرد.

اکثر کاشی‌های 1*1 اینچی از شیشه ساخته شده‌اند، به این معنی که کاشی استخر شما برای سال‌های آینده دوام خواهد داشت.
مهم نیست که چه اندازه کاشی را انتخاب می کنید، می توانید با نگهداری مناسب آن را برای چندین دهه دوام بیاورید . برای اطمینان از عمر طولانی کاشی استخر خود، آن را به طور منظم تمیز کنید و آن را عاری از ذرات و رسوب نگه دارید.

و البته حتما کاشی هایی را انتخاب کنید که به طور خاص برای استخرهای شنا تولید شده اند! انتخاب کاشی استخر بر اساس متریال
متریالی که برای کاشی استخر انتخاب می‌کنید می‌تواند بر ظاهر و قیمت استخر شما تأثیر بگذارد. شما طیف گسترده ای از کاشی ها را برای انتخاب پیدا خواهید کرد از جمله کاشی های کلاسیک امتحان شده و واقعی مانند چینی و سرامیک تا کاشی های معرق شیشه ای. تنها محدودیت تخیل و بودجه شماست.

اگر به دنبال بهترین رنگ برای کاشی استخر خود هستید، با ظروف چینی یا سرامیک اشتباه نکنید. هر دو کاشی مقرون به صرفه، بادوام و در طیف وسیعی از اندازه‌ها و رنگ‌ها از کاشی آبی پایه استخر گرفته تا اشکال و بافت‌های مدرن، در دسترس هستند.