کارتریج لیزری hp 107a که در ساخت آن از طلا استفاده شده است

کارتریج لیزری hp 107a جوهر معمولاً 13 تا 75 دلار در هر اونس (1664 دلار تا 9600 دلار در هر لیتر آمریکا؛ 440 تا 2536 دلار در لیتر) جوهر قیمت دارند به این معنی که گاهی اوقات کارتریج لیزری hp 107a‌های پر کردن مجدد کسری قابل توجهی از هزینه چاپگر هزینه می‌کنند.

برای صرفه جویی در هزینه، بسیاری از مردم از کارتریج لیزری hp 107a های جوهر سازگار از فروشنده ای غیر از سازنده چاپگر استفاده می کنند.

مطالعه ای توسط سازمان نظارت بر مصرف کنندگان بریتانیا کدام؟ دریافتند که در برخی موارد جوهر چاپگر تولید کننده گرانتر از شامپاین است. برخی دیگر از جوهرهای پس از فروش استفاده می‌کنند و کارتریج لیزری hp 107a‌های جوهر خود را با استفاده از کیتی که شامل جوهر حجیم است، دوباره پر می‌کنند.

کارتریج

گرانی کارتریج لیزری hp 107a‌ها همچنین انگیزه‌ای را برای جعل‌کنندگان فراهم کرده است تا کارتریج لیزری hp 107a‌هایی را که به دروغ توسط سازنده اصلی ساخته شده‌اند، تهیه کنند.

بر اساس تخمین شرکت بین المللی داده ، صنعت کارتریج لیزری hp 107a چاپ در سال 2009 به این دلیل حدود 3 میلیارد دلار از دست داد.

جایگزین دیگر شامل اصلاحات یک کارتریج لیزری hp 107a اصلی است که امکان استفاده از سیستم های جوهر پیوسته با مخازن جوهر خارجی را فراهم می کند.

برخی از تولیدکنندگان، از جمله Canon و Epson ، مدل‌های جدیدی را با سیستم‌های جوهر پیوسته داخلی معرفی کرده‌اند.

این به‌عنوان یک حرکت خوشایند از سوی کاربران، به‌ویژه صاحبان مشاغل کوچک که به راه‌حل‌های چاپ انبوه، مانند کافی‌نت‌ها و چاپخانه‌های مقیاس کوچک متکی هستند، تلقی می‌شد.

این بخش به نقل قول های اضافی برای تأیید نیاز دارد. لطفاً با افزودن نقل قول به منابع معتبر به بهبود این مقاله کمک کنید . اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. ( فوریه 2008 ) ( نحوه و زمان حذف این پیام الگو را بیاموزید )

از آنجایی که کارتریج لیزری hp 107a های چاپگر سازنده اصلی اغلب گران هستند، تقاضا برای گزینه های ارزان تر شخص ثالث وجود دارد. این شامل:

1- خدمات پر کردن جوهر

2- خدمات پر کردن جوهر در فروشگاه‌های لوازم اداری، داروخانه‌ها و کلوپ‌های انبار مانند Office Max، Walgreens و Costco در دسترس هستند.