نارنگی بندری امروز موجب درمان سنگ کلیه می شود

نارنگی بندری امروز از مرکبات خوشمزه، مفید و همه کاره است، اما فواید نارنگی قبل از خواب چیست؟ فواید نارنگی قبل از خواب و مضرات آن را در این مقاله برای شما بازگو می کینم.
نارنگی (میوه نارنگی) نوعی مرکبات است و نارنگی حاوی ترکیبات مفید زیادی برای بدن است، بنابراین در این مقاله با تعدادی از فواید نارنگی قبل از خواب آشنا می شویم.

فواید نارنگی قبل از خواب را برای شما شرح می دهیم. نارنگی فواید بالقوه زیادی برای بدن دارد که از جمله این فواید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از فواید نارنگی قبل از خواب، تقویت سلامت قلب است زیرا حاوی فلاونوئیدهایی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی است که سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهد که خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش می دهد.

محافظت در برابر سرطان یکی از فواید نارنگی قبل از خواب است، زیرا نارنگی حاوی ترکیبات زیادی مانند نارنگی، لیمونوئیدها، فلاونوئیدها و کومارین است که خطر ابتلا به بسیاری از انواع سرطان را کاهش می دهد.

حفظ سلامت چشم یکی از فواید نارنگی قبل از خواب است، زیرا نارنگی حاوی ویتامین C است که شروع آب مروارید و دژنراسیون ماکولا را به تاخیر می اندازد و نارنگی حاوی ویتامین A است که سلامت شبکیه را حفظ می کند قرنیه و از خشکی چشم جلوگیری می کند.

نارنگی یکی از میوه های سرشار از فیبر غذایی است که با افزایش حجم مدفوع و تسهیل خروج آن به تنظیم حرکات روده و جلوگیری از یبوست کمک می کند و از هموروئید، زخم معده و دیورتیکولیت جلوگیری می کند.

افزایش طراوت پوست یکی از فواید نارنگی قبل از خواب است، زیرا حاوی ویتامین C است که از پوست در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می کند و در فرآیند تولید کلاژن ضروری است . حفظ شادابی پوست

نارنگی همچنین تولید الاستین را تحریک می کند که باعث افزایش درخشندگی پوست و تاخیر در ظاهر شدن علائم پیری در صورت می شود.