لنت ترمز عقب 206 ایساکو موجب آتش سوزی در پمپ بنزین شد

تاثیر کوتاه مدت COVID-19 بر بخش خودرو منجر به تعطیلی کارخانه مونتاژ، توقف تولید و توقف صادرات قطعات چینی در مواجهه با یک قرنطینه در سراسر جهان شده است.

این امر منجر به کاهش قابل توجهی در فروش خودرو در اوایل سال 2020 شد که ناشی از نوسانات قیمت نفت و کاهش رشد اقتصادی در مناطق مختلف بود.

نحوه ی تقسیم بندی بازار (حوزه گزارش)در تولید لنت ترمز عقب 206 ایساکو را برایتان بازگو می کنیم. ترمز یک وسیله مکانیکی است که برای ترمز کردن حرکت وسیله نقلیه با جذب انرژی از یک سیستم متحرک، معمولاً از طریق اصطکاک، طراحی شده است.

گزارش بازار سیستم ترمز خودرو آخرین روندها، تأثیر کووید19 و پیشرفت‌های فناوری در بازار را پوشش می‌دهد.

لنت ترمز

دامنه گزارش تقسیم بندی بر اساس نوع محصول، نوع مواد لنت ترمز عقب 206 ایساکو، کانال فروش، نوع خودرو و جغرافیا را پوشش می دهد.

علیرغم تأثیر قابل توجه کروناویروس جدید بر صنعت خودرو، فروش آنلاین خودرو و عرضه محصولات جدید افزایش یافته است که نشانه‌های مثبتی از رشد بلندمدت را نشان می‌دهد.

برخی دیگر از عواملی که بازار را هدایت می کند، آگاهی روزافزون در مورد رانندگی ایمن و روان در پی افزایش تصادفات جاده ای، فناوری پیشرفته ای است که وزن و اصطکاک ناشی از وسایل نقلیه را کاهش می دهد و فعالیت های تحقیق و توسعه توسط بازیگران کلیدی.

آسیا پاسیفیک بازیگر اصلی در بازار است و پس از آن اروپا. آسیا و اقیانوسیه سریعترین بازار در حال رشد با بالاترین نرخ رشد است. انتظار می رود ژاپن و کره جنوبی به دلیل استانداردهای ایمنی سختگیرانه و مقررات دولتی، سهم قابل توجهی در رشد درآمد سیستم ضد قفل جهانی داشته باشند.

با توجه به افزایش تعداد تصادفات جدی و افزایش ناوگان، انتظار می رود چین به عنوان یکی از مناطق کلیدی ظاهر شود که انتظار می رود به رشد این تجارت کمک کند.