لباس بچه گانه به صورت عمده موجب شکسته شدن دیوار صوتی می شود

لباس بچه گانه به صورت عمده برای مقاومت در برابر زبری ساخته شده اند اما ابریشم اینطور نیست. می تواند به راحتی پاره شود و با آشفتگی هایی که بچه ها تمایل دارند روی لباس های خود ایجاد کنند، نمی گنجد.

خز پارچه مویی نرم، ظریف و ضخیم است و تفاوت خز اصلی و تقلبی در ریزش آن است. خزهای تقلبی به دلیل اینکه برخلاف ابریشم اصلی خود به صورت مصنوعی تولید می شوند، تمایل به ریزش دارند.

علاوه بر این، الیاف پارچه‌ها را می‌توان در زمانی که بچه‌ها تحت نظارت نیستند برداشت، بلعید یا استنشاق کرد. این ممکن است منجر به خفگی یا خفگی شود.

لباس کودک

بنابراین بهتر است از استفاده از چنین پارچه ای برای لباس کودکان خودداری کنید. همچنین به همین دلیل است که اسباب بازی های ساخته شده از خزهای تقلبی برای کودکان زیر سه سال مناسب نیستند.

وینیل یک پارچه پلاستیکی است که معمولا در ساخت کیف، اثاثه یا لوازم داخلی و لباس های محافظ در برابر آتش استفاده می شود. آنها برای لباس های کودکان بسیار نامناسب هستند زیرا به صورت مصنوعی تولید می شوند و معمولاً باعث ایجاد حساسیت می شوند.

پارچه های وینیل هنگام پوشیدن می توانند باعث ایجاد بثورات روی پوست کودک شوند. اگرچه می توان از آن به عنوان تزیینات تزئینی روی لباس کودکان استفاده کرد، اما هرگز نباید از آن به عنوان خود لباس استفاده کرد.

ساتن قابل شستشو است، چروک نمی شود و ماندگاری بالایی دارد. این یکی از آن پارچه هایی است که پیر نمی شود، زیرا نه تنها فرم خود را حفظ می کند، بلکه ظاهر و طبیعت براق خود را حفظ می کند. به دلیل خاصیت حفظ گرما که دارد برای فصل تابستان مناسب است.

این پارچه‌ها بدترین پارچه‌ها برای لباس‌های کودکان به حساب می‌آیند زیرا بادوام، رایگان و راحت نیستند. آنها همچنین می توانند خفه کننده، واکنشی باشند یا قادر به مقاومت در برابر ناهمواری هایی نباشند که ممکن است با استفاده از آن همراه باشد.

در اینجا برخی از بدترین پارچه ها برای لباس کودکان آورده شده است: ابریشم پارچه ای نرم، راحت و طبیعی است و برای لباس کودکان مناسب است. با این حال، این نیست. این به این دلیل است که پارچه ظریف است و نیاز به جابجایی ظریف دارد.