قوری چینی بلند موجب شکسته شدن دست پسر بچه 10 ساله شد

قوری چینی بلند در دست شما تعادل ایجاد می کند و به شما کنترل خوبی بر ریختن آب می دهد. لمس‌های کوچکی از این دست، یک ابزار روزمره را به گنجی تبدیل می‌کند که فقط می‌خواهید در آن نگه دارید.

زیباست. منظورم این است که، فقط نگاهش کن. انحنای ملایم، احساس سنتی و در عین حال بی‌زمان از خاک رس  طراحی زیبایی برای قوری است و برخلاف بسیاری از قوری‌هایی که به زیبایی طراحی شده‌اند در واقع چای خوبی می‌سازد.

با گذشت زمان آن خاک رس پتینه ای منحصر به فرد برای چای هایی که دم می کنید ایجاد می کند. شما می توانید صدها دلار را برای یک کیوسو دست ساز خرج کنید، اگرچه لازم نیست.

قوری

حتی طرح‌های با قیمت مناسب و تولید انبوه نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسند و می‌توانید انواع رنگ‌ها، الگوها و لعاب‌های گلی را پیدا کنید.

کیوسو در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود است. اگر می‌خواهید ولخرجی کنید، من کیوسو دست ساز مدرن و مینیمالیستی را می‌پسندم که بوتیک چای ژاپنی مستقر در بروکلین، فروخته می‌شود.

هنگامی که آن را بردارید، ممکن است نخواهید آن را زمین بگذارید. از طرف دیگر، اگر به‌دنبال گزینه‌ای مقرون به صرفه هستید، کیوسو شیشه‌ای در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و زیبایی‌شناسی مدرن‌تری را در مقایسه با خاک رس بافت ارائه می‌دهد.

من شخصاً قوری های شیشه ای را دوست ندارم زیرا تمیز نگه داشتن آنها بیشتر از نوشیدن چای زمان بیشتری می برد اما بحث در مورد ظاهر آنها دشوار است به خصوص اگر طرفدار چای های شکوفه ای باشید که در حین خیساندن باز می شوند. طرح‌های کیوسو لعاب‌دار، برق‌های رنگی دوست‌داشتنی را به ست شما اضافه می‌کنند.