قنادی که در ترکیبات کلوچه نادی لاهیجان از زرشک استفاده می کند

کوکی های پیزلی نازک ویفری هستند و منشا ایتالیایی دارند.

هر یک از کلوچه نادی لاهیجان با استفاده از یک پرس پیزلی با طراحی زیبا، مقدار زیادی وانیل معطر و مواد سنتی کوکی مانند آرد درست می شوند.

پس از برداشتن کوکی ها از روی پرس با سیخ، پیزل معمولاً با پودر قند سرو می شود.

اگرچه ممکن است درست کردن پیزل در خانه دشوار به نظر برسد، اما متوجه شده‌ایم که پیروی از دستورالعمل‌های روی دستگاه برای تهیه یک کوکی عالی و ترد بسیار مهم است.

به علاوه، از آنجایی که از اتو استفاده می کنید، دیگر نگران کم پختن یا بیش از حد پختن این خوراکی شیرین نخواهید بود.

اگرچه همه دوست دارند در مورد غذای هواپیما شوخی کنند، اما ما روی شیرینی بیسکوف لوتوس خط می کشیم. این کوکی‌های خوشمزه و شیرینی زنجبیلی بسیار شیرین هستند و در سال 1985 به خطوط هوایی معرفی شدند.

اگرچه ما فکر می‌کنیم کوکی‌ها بعد از یک روز طولانی در فرودگاه طعم بهتری دارند، اما می‌توانید کوکی‌های بیسکوف را از وب‌سایت لوتوس خریداری کنید.

اگر دیر به مهمانی رسیده‌اید، توصیه می‌کنیم برای مافین، نان تست یا گشت و گذار فقط با قاشق، کره بیسکوف بیسکوی را بررسی کنید همان نت‌های گرم وانیل و دارچین را به همراه شیرینی‌هایی که فقط یک کوکی می‌تواند به همراه داشته باشد، دریافت خواهید کرد.

منظور ما این است که می گوییم نوتلا رقابتی برای کره کوکی نیست

کوکی کره ای به دلیل سادگی و همچنین مقدار زیادی کره که در هر دسته می رود شناخته شده است. به گزارش Sugar Spun Run، بزرگترین تفاوت بین کوکی کره ای و شیرینی شکری شکل آن است.

کلوچه های شکری معمولا نازک تر هستند و با کاتر شیرینی شکل می گیرند. کوکی‌های کره‌ای شکل خود را در فر حفظ می‌کنند و چگالی‌تر از شیرینی‌های شکری هستند.

توصیه می کنیم از یک کیسه لوله کشی برای لوله کشی خمیر خود استفاده کنید تا سبکی جدید به یک کوکی کره ای قدیمی بدهید