فرش 6 متری 1000 شانه موجب کاهش ورود ذرات گردو غبار به محیط خانه می شود

در زمان اتحاد جماهیر شوروی، وجود فرش 6 متری 1000 شانه بر روی دیوار یا روی زمین، نشانه ای از وضعیت تلقی می شد. طراحی دکوراسیون داخلی مدرن شامل استفاده از چنین چیزهایی نیست.

و بسیاری از صاحبان فرش 6 متری 1000 شانه آنها را دور می اندازند یا به عنوان زباله های غیرضروری به کشور می فرستند و فراموش می کنند که برای هر چیز قدیمی می توانید یک کاربرد جدید و غیرعادی داشته باشید.

چرا وقتی می‌توانید از یک فرش 6 متری 1000 شانه قدیمی که دیگر نیازی ندارید، یک کفپوش جدید بخرید؟ برای انجام این کار، کافی است چند مستطیل به اندازه دلخواه را برش دهید و با یک اورلاک در امتداد لبه راه بروید.

این امکان صرفه جویی در هزینه و دریافت تشک های آموزشی راحت را فراهم می کند. آنها ضربات دمبل یا هالتر را نرم می کنند، صداها را خفه می کنند.

فرش

یک تکه فرش 6 متری 1000 شانه قدیمی نه تنها می تواند کاملاً با نقش یک پست خراش کنار بیاید، بلکه با موفقیت به عنوان بستر یا عایق در لانه سگ نیز استفاده می شود.

با کمک یک فرش 6 متری 1000 شانه قدیمی، می توانید از شر پیش نویس ها در هر مسکن یا ساختمان بیرونی خلاص شوید. همچنین این روش برای گاراژهای تنگ که خطر آسیب دیدن سطح خودرو وجود دارد مناسب است.

یک فرش 6 متری 1000 شانه قدیمی که دیگر قابل استفاده نیست می تواند به عنوان کمک کمپوست استفاده شود. تمام برگ های افتاده، بریده های علف یا سایر ضایعات آلی در صورتی که با فرش 6 متری 1000 شانه پوشانده شوند، خیلی سریع به کمپوست تبدیل می شوند.

تکه های پارچه فرش 6 متری 1000 شانه به پایه میز، صندلی، کابینت و سایر مبلمان چسبانده می شود. این کار کفپوش را بدون سرمایه گذاری اضافی سالم و ایمن نگه می دارد.

محصول قدیمی باید به شکل یک رول محکم بپیچد، محکم ثابت شود و از سقف آویزان شود. چنین کیسه بوکس یک شبیه ساز عالی برای همه پسران خواهد بود. فقط خرید دستکش بوکس باقی مانده است.