علاقه چرم طبیعی در مردم تهران

اگر شما علاقه مند به درک انواع اطلاعات در مورد  قیمت چرم طبیعی هستید که به طور مرتب طبقه بندی شده و به طور کلی توضیح داده شده است، چرم بین المللی یک تطابق کامل است.
وب سایت آنها دارای یک راهنمای چرم گوسفندی با برچسب هایی برای فرآیندها و ابزارهای مختلف صنعتی است که به همراه تعداد مقالات نوشته شده برای هر دسته ارائه شده است.
جدای از آن، آنها هر 2 ماه یک بار مجلات قابل دانلود ایجاد می کنند که تمام اخبار مهم در صنعت چرم را خلاصه می کند اعلامیه های مطبوعاتی و تلویزیون چرمی نیز در وب سایت نمایش داده می شوند و حاوی اخبار و ویدیوهای شرکتی هستند که برای آموزش عموم در نظر گرفته شده است بنابراین، اگر قصد دارید با اخبار صنعت چرم به‌روز باشید و هر دو ماه یک بار یک خلاصه دریافت کنید، باید آنها را بررسی کنید!
مشابه چرم بین المللی، International Leather Marker نیز مقالاتی در مورد صنعت چرم مصنوعی منتشر می کند با این حال، محتوای آنها به طور کامل بر روی چرم متمرکز نیست، بلکه بر روی سایر صنایع مرتبط با چرم نیز متمرکز است.
محتوای آنها حاوی اطلاعات مفید زیادی است، اما اخبار برتر نیاز به یک برنامه اشتراک سالانه دارد. علاوه بر این، طیف گسترده ای از وبینارها، پادکست ها، مقالاتی که از سال 2013 منتشر می شوند می توانند به شما کمک کنند تا بینش های جدیدی به دست آورید و الهام بگیرید همچنین می‌توانید برنامه تلفن همراه آن‌ها را دانلود کنید تا دائماً به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید، زیرا تعداد انتشارات به 10 مورد در هفته می‌رسد.
شما با توجه به قیمت محصولات نوین چرم می توانید بهترین خرید خود را از خرید چرم داشته باشید.
  • منابع:
    1. Five International Leather Publications To Follow in 2021