ظروف مسی که چندین دهه برای شما دوام می آورد

به زبان ساده، ظروف مسی زیبا هستند. آنها از انواع قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌هایی هستند که از خانواده عبور می‌دهید، و همه چیز را از دستور غذای پائلای مادربزرگتان درست می‌کنند، زمانی که در یک شب شلوغ هوس چیزی آرامش‌بخش به لوبیا برنج قهوه‌ای و سبزیجات می‌کنید.

نتایج باورنکردنی دریافت خواهید کرد؛ به هر حال، دلیلی وجود دارد که آنها جزء اصلی آشپزخانه های فرانسوی سطح بالا هستند. اما در حالی که سرعت و یکنواختی گرم شدن آنها باعث می شود تا در آشپزخانه چابکی وجود داشته باشد که قابل تطبیق نیست، نگهداری ظروف مسی می تواند کار زیادی باشد. به علاوه، خرید آن گران است.

با این حال، برای آشپز خانگی مناسب، ظروف مسی، چه به دنبال یک ست کامل یا یک قابلمه باشید، می تواند ارزشش را داشته باشد. برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف مسی باید در نظر بگیرید عبارتند از درصد مس در ساخت ظروف، ضخامت، پرداخت، توزیع حرارت، طراحی و موارد دیگر.

ظروف مسی

مجموعه ظروف پخت و پز 7 تکه Mauviel Copper Tri-Ply M’3 S

آنچه ما دوست داریم: به سادگی زیبا، سریع و یکنواخت گرم می شود

چه چیزی را دوست نداریم: تمیز کردن ممکن است بسیار دشوار باشد

این ست ظروف مسی بسیار زیبا است که می خواهید فقط به آن خیره شوید. به طور جدی: در حالی که به طرز جادویی شما را به حومه شهر فرانسه نمی برد، اما پخت و پز با آن نزدیک است.

ظروف مسی

قیمت ظروف مسی کیلویی

این مجموعه ظروف آشپزی که توسط شرکت فرانسوی Mauviel ساخته شده است، احتمالاً همان چیزی است که وقتی به قابلمه ها و تابه های مسی فکر می کنید، تصور می کنید، حتی اگر متوجه آن نباشید. ساخته شده از فولاد ضد زنگ داخلی، هسته آلومینیومی مقاوم در برابر حرارت و نمای خارجی مسی، به سرعت و به طور یکنواخت روی اجاق گاز و برق گرم می شود. این ست شامل ماهی تابه 10 اینچی، قابلمه 2 لیتری درب دار، ماهیتابه 3.5 لیتری درب دار و خورش 6.5 لیتری درب دار می باشد.

در حالی که تمیز کردن تمام دیس مسی برای برنج به زمان نیاز دارد، به گفته برخی از منتقدان، Mauviel’s به خصوص دست و پا گیر است. سازنده پیشنهاد می کند شستن دست و به دنبال آن خشک کردن فوری.

این مجموعه ظروف پخت و پز از کنکورد ممکن است شما را شگفت زده کند. با قیمت کمتر از 200 دلار، مجموعه هشت تکه ای که دارای چهار درب، دو قابلمه، یک ماهیتابه و ماهیتابه است، بسیار خوب ساخته شده است. در حالی که به‌اندازه سایر مجموعه‌های مسی مجلل به نظر نمی‌رسد، این گزینه مناسبی برای سرآشپزهای تازه کار یا آشپزهای خانگی است که به دنبال نمایش یک ست استارتر خیره‌کننده در خانه جدید خود هستند.

با این حال، نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که برخی از کاربران گزارش می دهند که این ظروف آشپزی سریعتر از آنچه انتظار داشتند خدشه دار شد. علاوه بر این، فقدان یک ماهیتابه کم عمق در مجموعه بسته به چیزی که دوست دارید بپزید، می تواند مشکل ساز باشد. با این حال، با توجه به قیمت، این مجموعه بسیار زیبا با ساختار محکم و توزیع سریع و یکنواخت گرما است.