سیب سبز فرانسه موجب دعوای دو فروشنده در میدان بار شد

میوه های اصلی اروپایی، علاوه بر بوته رز، متعلق به این خانواده بزرگ هستند. شاید بتوان گفت قدمت کاشت سیب به قدمت بشریت است و درخت سیب سبز فرانسه کشت شده ترین درخت میوه دنیاست.

سیب فاقد سمیت است، اگر بجز خوردن دانه های آن که مانند همه روزاسه ها حاوی اسیدهایی هستند که در ترکیب با شیره معده، سیانید تولید می کنند، اگرچه مصرف این دانه ها باید بسیار زیاد و داوطلبانه باشد، همانطور که به نظر می رسد. با یک مرد در ایالات متحده آمریکا برای ایجاد یک نتیجه مرگبار.

جمع آوری و نگهداری: گل ها و میوه ها باید زمانی که شروع به گلدهی و بالغ شدن می کنند جمع آوری شوند. گل ها را باید در سایه خشک کنید و در ظرف محکم بسته نگهداری کنید. سیب ها باید در جای خنک و تاریک نگهداری شوند.

سیب در طول تاریخ یک میوه نمادین بوده است، در کتاب مقدس به عنوان میوه ممنوعه ای که باعث اخراج انسان از بهشت ​​شد، ذکر شده است. حتی بدون دانستن ترکیب شیمیایی و خواص تغذیه ای آن، حکمت عامه همیشه فضیلت های سالمی را به آن نسبت داده است.

سیب

این میوه ها هزاران سال است که جمع آوری شده اند. اعتقاد بر این است که آنها قبلاً در دوران ماقبل تاریخ وجود داشته اند، همانطور که توسط بقایای باستان شناسی یافت شده در کاوش های نوسنگی نشان داده شده است.

در قرن دوازدهم قبل از میلاد، درخت سیب در زمان فرعون رامسس سوم در دره های حاصلخیز رود نیل کشت می شد. در اساطیر یونان، سیب طلایی که پاریس به الهه زهره می دهد و باعث دشمنی آتنا و قهرمان می شود، به عنوان معروف “سیب نزاع” در تاریخ ثبت شد.
با توجه به انواع متعدد سیب، ما می توانیم اکثر آنها را از سپتامبر تا ژوئن در بازار پیدا کنیم، به جز گلدن سوپریم که از آگوست تا نوامبر در دسترس است یا گلدن دلیشز که تقریباً در تمام طول سال در دسترس است.

اندازه و وزن: تجاری ترین سیب ها سیب هایی هستند که کالیبر آنها از 75 میلی متر تا 85 یا بیشتر است. و وزن آن از 170 گرم تا 250 گرم است.

رنگ: رنگ های مختلف پوست میوه ها را به چهار گروه سبز، قرمز، زرد و دو رنگ متمایز می کند. همه آنها با طعم، عطر و کیفیت گوشتشان متفاوت است.

طعم: پالپ می تواند سفت یا نرم باشد، اما همیشه با طراوت و آبدار باشد و طعم آن از بسیار شیرین تا بسیار ترش متغیر است و از مخلوطی از طعم های اسیدی و شکری عبور می کند. گوشت بسته به نوع آن کم و بیش معطر است.