تابه مسی نچسب

تفت دهید، سرخ کنید، تفت دهید و با یک تابه بپزید. تابه مسی نچسب با روکش سرامیکی پوشانده شده است تا مطمئن شوید برای پخت و پز سالم و بدون چسب از روغن، کره یا چربی کم استفاده می کنید.

سطح پخت و پز حاوی مس دارای حرارت سریع و یکنواخت است. خواص نچسب بهتر از تفلون، حتی بدون PFOA/PTFE است. یک دسته محکم و دو پرچ، چسبندگی ارگونومیک خوبی روی تابه ایجاد می کند.

تا 550 درجه در برابر حرارت مقاوم است، یک استیک پخته شده را روی اجاق گاز مستقیماً داخل فر قرار دهید تا تمام شود. پخت و پز در دمای بالا را می توان تقریباً در هر مکانی انجام داد: اجاق گاز برقی، گازی، شیشه ای سرامیکی و حتی القایی.

مراقبت از ماهیتابه: در حالی که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است، شستن دستی عمر تابه را افزایش می دهد. از چاقوها یا ظروف فلزی تیز خودداری کنید: به جای آن از چوب، سیلیکون، پلاستیک یا نایلون استفاده کنید. از اسپری پخت و پز که می تواند منجر به تجمع بقایایی شود خودداری کنید و همچنین چیدمان ظروف مسی در اشپزخانه به مراقبت زیادی نیاز دارد.

ظروف مسی

صادرات ظروف مسی

امکانات:

– تابه مسی سرامیکی نچسب

– پایه القایی برای توزیع یکنواخت گرما

– سطح تزریق شده با مس واقعی

– دسته محکم و دو پرچ

– بدون PFOA/PTFE

– بدون نیاز به روغن و کره

– ایمن در فر تا دمای 550 درجه

– تفت دهید، سرخ کنید، سرخ کنید و بپزید

– سازگار با تقریبا همه انواع اجاق گاز

– قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ظروف مسی

تابه های مسی سرامیکی

ساخته شده از مس پوشش نچسب آغشته به سرامیک و تیتانیوم، پوشش نچسب داخلی و بیرونی ممتاز از چسبیدن غذا روی تابه و ظروف مسی جلوگیری می کند و تمیز کردن را به صورت یک نسیم انجام می دهد.

ماهی تابه درب دار

تابه تا دمای 550 درجه ایمن در فر است. درب فر تا دمای 350 درجه ایمن است. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

چند کاربرد

مناسب برای سرخ کردن، بخارپز کردن، پختن، کباب کردن در مناسبت های مختلف، زمانی که تنها هستید یا در مهمانی با دوستان هستید.
ظروف آشپزی ما نچسب، سرامیکی، سبک وزن و آسان برای بلند کردن، آسان برای تمیز کردن، نیاز به مراقبت معمولی مانند دیگر ظروف پخت و پز، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. این ماهیتابه روی همه اجاق‌ها کار می‌کند: اجاق‌های شیشه‌ای القایی، گازی، برقی یا سرامیکی
“در این بسته چه چیزی دریافت می کنید؟” ماهیتابه 8 اینچی درب دار x 1، ماهی تابه املت 9.5 درب دار x 1، ماهی تابه 11 اینچی درب دار x 1. نوک گرم: هنگام چیدن تابه ها، یک حوله کاغذی یا دستمال بین ماهیتابه ها قرار دهید. رنگ موجود: مشکی