با دستکش لاتکس امروز به مبارزه با کرونا بروید

برخی از افراد ممکن است به مواد معمولی که برای فلبوتومی استفاده می‌شوند، مانند سواب الکلی، دستکش لاتکس امروز یا بانداژ حساسیت داشته باشند.

اگر بیمار به الکل ایزوپروپیل 70 درصد حساسیت دارد، می توان از یک ضدعفونی کننده جایگزین مانند ید یا کلرهگزیدین استفاده کرد. بسیاری از مراکز استفاده از جایگزین های غیر لاتکس را برای دستکش ها به کار گرفته اند.

اگر هنوز از دستکش لاتکس استفاده می شود، باید یک گزینه غیر لاتکس برای کارمندان یا بیماران مبتلا به آلرژی به لاتکس وجود داشته باشد.

برای بیماران مبتلا به درگیری غشای مخاطی، نوک سینه های نرم، سرنگ های لامپو باید از وسایلی که برای تغذیه نوزادان مبتلا به شکاف کام استفاده می شود استفاده شود.

دستکش لاتکس

زهکشی مزمن سروزنگوینی و درگیری دستگاه گوارش اغلب منجر به وضعیت ضعیف تغذیه می شود. کم خونی فقر آهن یکی دیگر از عوارض شایع در نوزادان مبتلا به بیماری شدید است.

استفاده روتین از مکمل های غذایی تهاجمی توصیه می شود. پس از ترخیص ، گهواره‌ها، صندلی‌های بلند و صندلی‌های نوزاد باید به خوبی پوشانده شوند و فقط اسباب‌بازی‌های نرم برای بازی ارائه شوند ( گیبونز، 1990 ).

مراقبان باید در مورد اقدامات حفاظتی، مراقبت از زخم و تغذیه راهنمایی های پیش بینی شده داشته باشند. پزشک باید تماس با DEBRA را تشویق کند، سازمانی که دارای بودجه خصوصی است و منبعی عالی برای خانواده های آسیب دیده است.

اگر بیمار به اجزای بانداژ حساسیت دارد، باید فشار محکمی را با گاز به مدت حدود 5 دقیقه اعمال کند تا اطمینان حاصل شود که خونریزی قبل از ترک محل جمع آوری قطع شده است.

تاریخچه بالینی در درمان حساسیت به لاتکس ضروری است. روشن شدن علائمی که با قرار گرفتن در معرض دستکش های لاتکس و سایر محصولات متداول لاتکس مانند بادکنک لاتکس یا کاندوم رخ می دهد، بسیار مهم است.

شروع علائم پس از قرار گرفتن در معرض لاتکس باید فوری باشد و معمولا در عرض چند دقیقه تا 1 ساعت رخ می دهد.