استفاده از سویشرت بیسبالی دخترانه در دستور پخت قرمه سبزی

مانند کفش‌های کتانی سفید، یک سویشرت بیسبالی دخترانه تمیز (احتمالاً در رنگ‌های خنثی، قطعاً بدون لوگو) یک لباس ورزشی است که با ظاهری هوشمندانه و غیررسمی به خوبی بازی می‌کند.

آرنولد می‌گوید: «بهترین شکلی است که در آن ظاهر دانشگاهی آیوی، آماده‌سازی و لایه‌بندی به شیوه‌ای سنجیده اجرا شود». یک استایل خاکستری باریک با جین چینی یا جین و کفش‌های کتانی هوشمند یا کفش‌های معمولی مانند دربی یا لوفر بپوشید.

همچنین می توانید آن را زیر ژاکت یا کت قرار دهید. سویشرت‌ها با معمولی‌ترین کت و شلوارها کار می‌کنند، اما با کت‌های بمب‌بر، کت‌های چرمی و کت‌های دانشگاهی یا کت‌های رسمی هماهنگ‌تر هستند.

زمانی که یک ژاکت یا هودی زیر مانتو می پوشم، من چاپ سنتی تری مانند چکش را انتخاب می کنم. سویشرت های ژرسی به خوبی به عنوان لباس راحتی، راحت، بزرگ و خنثی عمل می کنند اما همچنین راهی برای جسورتر بودن با لباس های ورزشی است.

سویشرت دخترانه

آرنولد می‌گوید: «اخیراً لباس‌های خیابانی و لوگومانیا بر بسیاری از کلکسیون‌های کت‌واک غالب شده‌اند، با لوگوهایی که در همه چیز از زیپ‌آپ‌ها و هودی‌ها گرفته تا سرسره‌ها پراکنده شده‌اند و یک سویشرت راهی آسان برای استفاده از این روند است.

رنگ‌های بلوک و لوگوهای بزرگ را که با شلوار جین یا ژاکت طراحی شده‌اند، امتحان کنید. آرنولد می‌گوید: «توصیه می‌کنم یک سویشرت مارک دار را روی یک تی شرت سفید کلاسیک با شلوار جین و کفش‌های کتانی بپوشید.

برای کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند، یک لباس ورزشی با مارک کامل ظاهری قوی است و برای داشتن آن فقط به یک جفت لغزنده و کیف های اعتماد به نفس نیاز دارید.

متداول ترین، اغلب خریداری شده و به راحتی پوشیده می شود این یکی از اصول همیشه سبز کمد لباس مردانه است، مانند جین و کفش های کتانی سفید.

در واقع، یکی را دقیقاً با آن آیتم ها جفت کنید تا شاید ساده ترین راه برای به نظر رسیدن تلاش شما باشد. برای قطعه ای که مهتابی به عنوان لباس راحتی تنبل است بد نیست.