اسباب بازی حیوانات اهلی و وحشی موجب کاهش درآمد دولت بریتانیا شد

در حین بازی با اسباب بازی حیوانات اهلی و وحشی یادگیرندگان جوان باید به تخیل خود ضربه بزنند تا با استفاده از مجموعه‌ای از حیوانات چیزهای مختلفی مانند قلعه یا ماشین آتش‌نشانی بسازند. اینها فقط چند نمونه از هدیه واقعی اسباب بازی ها هستند که ما اغلب آنها را تضعیف می کنیم.

در ماه‌های گذشته، تیم پروژه مرکز علوم سنگاپور در حال تسهیل جوایز علوم خلاق سونی، رقابت سالانه اسباب‌بازی‌سازی برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی بوده است.

امسال بیست و سومین دوره مسابقه است و هر سال من از خلاقیت های تخیلی شرکت کنندگان شش تا 13 ساله خود شگفت زده شده ام.

از یک بازی رومیزی متعادل کننده گرفته تا یک ماشین الکتریکی مغناطیسی با الهام از جرثقیل های پنجه ای و حتی یک وسیله آموزشی طراحی شده برای آموزش به کودکان دیگر چگونه از خود در برابر ویروس COVID-19 محافظت کنند، این جالب است که چگونه این ذهن های جوان می توانند بر اساس STEM تداعی کنند.

اختراعاتی که حتی بزرگسالان ممکن است به آن فکر نکنند. و همه اینها به این دلیل است که آنها عاشق بازی کردن با اسباب‌بازی‌ها هستند و از آنها الهام گرفته‌اند تا یکی از اسباب‌بازی‌های خود را بسازند.

مطمئناً توانایی اعمال تفکر انتقادی و خلاق به گروهی از افراد با استعداد محدود نمی شود. این چیزی است که می توان آن را از سنین پایین پرورش داد و بهترین مکان برای شروع در خانه است.

ما به عنوان والدین، گاهی اوقات درگیر تعداد کلماتی می‌شویم که فرزندمان می‌تواند هجی کند یا تکالیف خود را کامل کرده است و به ناچار موانعی بین آنها و زمان بازی‌اش ایجاد می‌کنیم. این بدان معنا نیست که ما باید یک جدول زمانی معکوس را با نسبت بازی به مطالعه نامتناسب تشویق کنیم.